fredag 11 januari 2013

Tack käre läsare!




Bloggen har mottagit sin första donation på 50 kr! Jag vill härmed tacka denne läsare med några digitala blåsippor. Självklart håller jag både läsare och givare anonyma. Nu driver jag naturligtvis inte denna blogg för ekonomisk vinning, men en sådan här liten uppmuntran är ändå mycket trevlig, och skulle varje flitig läsare skänka en femitolapp skulle jag kunna fortsätta att driva bloggen på heltid ytterligare i flera månader.

Jag tycker dock att de samhällsfrågor jag här debatterar är så viktiga att jag skall göra mitt yttersta för att hålla denna sida levande oavsett. Enligt Politometern är detta nu den mest produktiva SD-bloggen, med 212 inlägg de senaste tre månaderna. Jag hoppas att läsarna även tycker att kvaliteten ligger högt.

Låt oss under 2013 fortsätta att ta del av varandras åsikter och prata med varandra - tillsammans är vi starka!







4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack Mikael, både för bidraget och din läsning och dina kommentarer här. Att vara medlem i SD är ingenting att skämmas för - välkommen in i värmen! Vi är helt vanliga människor som helt enkelt oroar oss för vart landet är på väg. Visst finns det andra frågor än invandringsfrågan, men det är den stora ödesfrågan inför framtiden, som påverkar i stort sett alla andra områden. Innan den är löst är det nästintill meningslöst att diskutera skatter och välfärd.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera